Project: 

Ondernemen in de genen

De vraag

Hoe belichten we de ondernemende kracht van familiebedrijven in onze regio?

De oplossing

Een campagne waarbij we het verhaal van familiebedrijven in beeld brengen: van generatie op generatie.

Voorlopige cijfers

3


Afleveringen 

60k


Weergaven

Merkwaarden

Deze campagne past bij de merkwaarden hard werken, ondernemend en bescheiden trots.

 

Het vasthouden en uitbreiden van economische groei is een van de doelstellingen van Ervaar Terneuzen. In de campagne ‘Ondernemen in de genen’ belichten we familiebedrijven in maritieme, technische, logistieke en industriële sectoren: van productie tot dienstverlening. Deze bedrijven vormen de ruggengraat van onze economie en van onze identiteit. Zo versterken we de doelstelling om gemeente Terneuzen te positioneren als aantrekkelijke vestigingsplek om te wonen, werken en ondernemen.

 

De doelgroep

Met deze campagne richten we ons op young potentials: starters en jonge gezinnen. We willen laten zien dat je in gemeente Terneuzen volop kansen hebt om een carrière en een leven op te bouwen. Ook voor expats en arbeidsmigranten biedt de regio interessante mogelijkheden binnen de sectoren maritiem, techniek, logistiek en industrie.

 

 

 

Groepsfoto de Feyter Group

De campagne

Terneuzen fungeert als de economische motor van Zeeuws-Vlaanderen. Deze positie is mede te danken aan de familiebedrijven. Waar ligt de oorsprong? Wat is het succes? In de reeks komt de geschiedenis in beeld met de verschillende generaties, hoe het bedrijf is geëvolueerd en waar het in de toekomst heen wil. Daarbij laten we het hard werkende karakter zien en de trots die leeft binnen het familiebedrijf.

Meer weten?

Neem dan contact op met:

citymarketing@ervaarterneuzen.nl

Logo Ervaar Terneuzen

Je wordt doorgestuurd

Je wordt doorgestuurd naar een andere pagina.